03 listopada 2012

Wielka prośba


WIELKA PROŚBA
Od jakiegoś czasu zauważyłam, że kiedy publikuje swoje prace to po paru lub kilkunastu dniach widzę na blogach, które obserwuję wierne kopie zamieszczonych wcześniej przeze mnie postów. Jeżeli chodzi o mnie to zdaję sobie sprawę, że to nie ja pierwsza wymyśliłam takie czy inne wzory i nie mam do nich praw. Jednak gdy sama inspiruję się czyimś blogiem to zawsze o tym piszę, ponieważ wydaję mi się to nie fair w stosunku do osób, które namęczyły się i wykazały inwencją twórczą ;) Mam wielką prośbę, jeżeli zainspirowała Cię jakaś z moich prac na blogu i zamierzasz wykonać jej wierną lub zmodyfikowaną kopię to proszę umieść na ten temat informację. Miło jest się szanować wzajemnie :) Tylko tyle.

Pozdrawiam wszystkich,
K3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz